zaterdag 23 maart 2013

Back to normal & a little swap


na alle opwinding van de afgelopen week,
maar weer eens terug
naar de Orde van de dag,
dus ik ging maar eens naar de kringloop (ha)
nu lijkt het net of ik elke keer
met de meest fantastische dingen terug kom,
maar evenzo vaak
vind ik gewoon helemaal niks..


en daar maak ik dan natuurlijk 
geen foto van ;)
maar deze week vond ik wel een paar 
gekke dingetjes,
zoals deze bouwplaat van een carrousel,
ik denk ooit reclame voor een bank,
een soort van relatiegeschenk voor de jonge spaarder
(toen ik jong was,
had ik nog een spaarbankboekje,
waarin ze dan met potlood 
het bedrag wat je kwam brengen
bijvoorbeeld 2 gulden en 54 cent..
inschreven..maar dat terzijde...)


en deze hanger, gevonden
ergens in een bakje met allerlei kettingen in de knoop,
ik zou m zelf nooit dragen,
als ik al een ketting draag,
is het altijd dezelfde,
ik ben er gewoon aan gehecht,
maar ik dacht misschien wil iemand wel  wel ruilen..
net als de bouwplaat
en dit mapje


om vlechtmatjes te maken,
ook al weer zo iets van vroeger
waarschijnlijk ging ik nadat ik mijn
2 gulden en 54 cent naar de bank had gebracht,
huppelend naar huis,
met mijn spaarbankboekje in de hand,
om nog eens gezellig wat matjes te vlechten..
terwijl ik een  glaasje ranja dronk..
ik heb geen idee of er tegenwoordig  nog een kind is,
wat matjes wil vlechten..

dus heb je zin om één van deze Dingetjes met mij te ruilen,
laat dan even een reactie achter..

de stofjes van een week of wat geleden
wil ik graag ruilen met: Jans, Crafty mama en Else,
als jullie je adres willen mailen,
stuur ik het op

fijne dag
-X-

19 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk weer!
    Ik durf het bijna niet te zeggen (want vind je mijn swap dingetjes wel leuk genoeg) maar ik zou graag willen ruilen met de ketting!
    Een mooi weekend..
    Machteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt wel echt leuke dingen gevonden zeg !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, dat spaarbankboekje...! Ik weet het nog! Heb jij ook nog voor de Zilvervloot gespaard?? Herinneringen....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb al je berichtjes van afgelopen week weer gelezen en genoten. Jouw boek wordt een toppertje, dat kan bijna niet anders! Wat ik ervan gezien heb, ziet er allemaal zo mooi en zo 'helemaal-jij" (voor zover ik je ken via je blog) uit. Ik kijk ernaar uit, het boek dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier woont een meisje van bijna 8 jaar, dat nog erg graag vlecht! Dus ik wel best iets met je ruilen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wonderlijk dat zulke dingen gewoon nog geel bij de kringloop te vinden zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je boek lag hier al in de winkel (waar ik werk) en ik heb het in mn pauze heerlijk doorgebladerd...wat een feest! Goed gedaan, Ingrid!
    Groetjes, Corine (Kraak Decoreert)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die ketting lijkt me wel wat! Ik wil graag ruilen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe mee voor de ketting!
    Groetjes jacoline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ingrid, wat leuk dat je een stofje met me wil ruilen! Ik ga je snel mijn adres mailen! En wat een gezellige spulletjes heb je weer gevonden. Ik vind kringloopwinkels afstruinen net schatzoeken! :-) een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ingrid, wat heb je weer leuke dingen gevonden! Ik zou graag de carrousel bouwplaat met je willen ruilen. Ben druk met scriptie schrijven (waarschijnlijk net zo stressvol als een boek schrijven), dus heb weinig tijd voor kringlopen helaas. Ruilen is een goed alternatief!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 'Kringloopgeluk' een titel die ik vanaf nu kan gaan zoeken in de boekhandel!
    Proficiat; je hebt veel talenten!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha, ik zou niet weten wat ik met jou zou moeten ruilen... jij hebt alle coole spulletjes al!
    ow ja, ik ben sinds een half uur trotse eigenaar van het prachtige boek Kringloopgeluk... ken je dat? Echt een waanzinnig gaaf boek ;) Alle gekheid op een stokje, ik heb alleen nog maar even gebladerd, maar ik word er nu al ontzettend blij van. En vandaag ook nog eens een uitnodiging voor een boekenfeestje in de bus... poeh hé, hoeveel geluk kun je hebben op één dag?
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoipipeloi, ik heb het boek vanmiddag ook gekregen! Ziet er errug leuk uit!
    We gaan er vanavond eens voor zitten maar dat zal wel goed komen met een supermooi boek!
    Toedels, Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mijn twee meiden vinden het vlechtsetje wel erg leuk en zouden dat willen ruilen. Groeten van Stella.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mijn oma had ook een stapel bouwplaten in huis van bekende Nederlandse gebouwen. Geen idee hoe ze er aan kwam, maar als wij kwamen logeren mochten wij er soms één maken. Altijd leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoppakee je kunt nog echt niet terug naar normaal hoor met zon prachtig boek verdien je komende tijd verwennerij in alle mooie en soorten complimenten. Geniet ervan het is een boek waar er niet veel van zijn. Super. Categorie hebbe hebbe.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Huh?? Ik had al meteen een reactie geplaatst maar hij os weg :-( Nog maar een poging dan! Ik wil wel ruilen voor het vlechtwerk, ik denk dat je alles al hebt maar wil je ruilen voor een mooie snailmail pakketje?
    Groetjes Sandra/hipgemaakt (dat laatste zet ik er niet bij voor reclame, maar anders ken je me misschien niet?)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heeft u de vlechtmatjes nog?. Heb er wel belang bij om ze over te nemen

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)