maandag 22 augustus 2016

Leaves


Goedemorgen op deze regenachtige maandag,
zo langzaam lijkt de herfst af en toe aan de deur
te kloppen, de hele tuin ligt vol met blaadjes en 
het lijkt al weer zo vroeg donker..
Ik las dat er ook al weer kinderen naar school gaan,
ook al zo'n einde zomer gevoel en ik voel mijn blog
roepen om wat meer regelmaat, maar ik lala
nog even wat door, ik wil graag nog even, 
in de zomermodus blijven..
Daarnaast krijgen we deze week nog een 
soort van mini-hittegolfje las ik, dus ;-)
Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor alle leuke
reacties op de kaartjes (dit is dezelfde print
maar dan op A4 papier afgedrukt) echt heel fijn,
motiverend ook om gewoon door te gaan
met wat ik aan het doen ben..
Ik wil de kaartjes graag sturen naar Renske Snip,
als je mij je adres wil mailen, dank je.

Ik wens je een hele goede week
-X-

5 opmerkingen:

  1. Ik geef je groot gelijk om nog even in de lala modus te blijven, geniet ervan. Proficiat, Renske!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig papier en leuk om elastisch band te gebruiken bij het inpakken. Goed idee!
    Groet El

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joh, blijf gewoon nog even in de zomermodus. Daarna komen maanden genoeg voor het gewone doen en laten.
    Mooie blaadjes op papier. Leuk als inpakpapier, maar ook leuk voor het bekleden van saaie doosjes. Of om mooie dingen mee te vouwen.
    Renske, gefeliciteerd met de leuke kaartjes.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)