dinsdag 2 december 2014

So late already..


Oh, nu heb ik me verslapen, 
ik ben altijd vroeg wakker, meestal als ik Guusje 
weg hoor gaan om een uur of half 8, ga ik uit bed.
Dan zet ik als eerste koffie, word een beetje wakker
(ik ben niet zo goed in vroege ochtenden)
en ga een blogbericht typen.
Het is een soort ochtend ritueel en juist omdat
ik nog niet zo wakker ben, gaat dat heel goed.
(of misschien soms ook wel helemaal niet :)
Ik heb dan nog geen ruimte in mijn hoofd
om aan verschillende dingen tegelijk te denken
(zoals wat ik allemaal nog moet doen die dag)
en ik vertel gewoon een verhaaltje aan zomaar iemand..
(ik kan niet aan jullie allemaal tegelijk denken ;)


Het is stil in huis, op het geruststellende tikken
van de leidingen van de verwarming, die opstart, na..
Buiten hoor je de gedempte geluiden van de stad,
hoewel als ik voor en achter naar buiten kijk,
zou ik kunnen denken dat iedereen zich verslapen heeft.

Ik ben helemaal uit mijn ritme, door dat lange slapen,
beetje suffig ook, terwijl ik dit typ, denk ik er aan dat
de vuilnis nog naar buiten moet, en dit..en dat..

Ik zal aan Guusje vragen of ze morgenochtend even wil roepen;
hey Ingrid, het is tijd hoor..
Want hoewel ik erg van slapen hou,
knap ik niet bijzonder op van het verslapen..

Ik wens je een fijne dag
-X-

En oja, ik heb hier nog wat Vive la vie boeken liggen,
mocht je een gesigneerd exemplaar willen kopen,
mail mij dan even, dank je wel.
De winnaar van de give-away van het boek heb ik 
inmiddels gemaild.
(was ik vergeten hier te melden, ohoh)

5 opmerkingen:

  1. Hihihi ja soms is dat niet zo handig hè als je je verslaapt en in een heel ander ritme je dag moet beginnen.
    Ik ben nu ruim 40 minuten wakker voor de wekker en heb besloten om maar niet meer te gaan slapen (lukt me meestal toch niet) en zo kan ik even op wat blogposts reageren. Een hele fijne dag vandaag! Ik heb je andere blogposts al op andere dagen gelezen maar gewoonweg niet de tijd gevonden om te reageren ;).
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu had ik hier zojuist een lapje tekst staan, ben ik uitgelogd en nu ik weer ben ingelogd is het weg...haha
    Ik had geschreven hoe ik uitgesteld verslapen was vandaag...(kopje thee op de bank en in slaap gevallen)
    Maar anyway...ik wil graag een gesigneerd exemplaar van je kopen, zou je me kunnen mailen daarover (ahorselenberg@gmail.com)
    Groetje en een fijne dag, hoewel dit voor jou alweer een volgende dag is, gezien ik reageer op een oudere post.
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid,
    Ik kan je mail adres nergens vinden dus dat doe ik maar hier zo. Graag wil ik proberen een kansje te wagen om je prachtige Vive la vie boek te willen ontvangen.

    Groetjes, Perwin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ingrid,
    Ook ik kan dus nergens jouw mailadres vinden. Omdat ik op 18 december 45 wordt vroeg mijn zus of ik speciale wensen had, wel... ik zou graag van jou een gesigneerd exemplaar van 'Vive la vie' willen kopen (haha, eigenlijk mijn zus dus) maar heb geen idee hoe ik je bereiken kan dus probeer ik het maar zo!
    Liefs van Marloes
    (bymarloesthuis@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Ingrid,
    Ik kan zo snel geen emailadres vinden, dus stuur ik hier maar even een berichtje!
    Ik zou graag een van je gesigneerde boeken willen hebben, Sinterklaas heeft het me gisteren helaas niet gegeven.
    Zou je me een berichtje kunnen sturen met wat details?
    Liefs, Elianne
    (eliannevaneijnatten@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)