vrijdag 19 december 2014

Little give away on a stormy Friday


Een tijdje geleden kreeg ik van mijn uitgever,
haha, dat klinkt wel lekker interessant, dit boekje.
Het is echt een heel leuk boekje met 
allerlei lieve vrolijke haakprojecten van een Japanse maakster.
Het enige is dat ik er verder niets mee doe,
ik heb helemaal niet het geduld om haakpatronen te lezen,
hoewel ze in dit boekje mooi een duidelijk zijn uitgetekend.
Het boekje heeft hier een tijdje gezellig op de stapel
met boeken gelegen, maar toen die (de stapel) gisteren omviel,
kwam het opeens weer tevoorschijn :)


Ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn
om het door te geven aan iemand die het wel gebruikt.
Dus heb je zin in dit boekje, laat dan een reactie achter.
Dat kan tot en met zondag, dan maak ik maandag de winnaar
(het zal waarschijnlijker een winnares zijn;) bekend.
Met een beetje geluk heb je het dan nog voor de kerst in huis..

Ik wens je alvast een heel goed weekend
(wat een slecht weer, ohoh, die markt 
waar ik heen moet morgen..:)
-X-

126 opmerkingen:

  1. Oh... is die markt buiten? Nou ja, wat er nu valt valt morgen niet ;-) je giveaway ziet er mooi uit! Maar ik kan niet haken.... ik koop wel veel haaksels want ik ben er gek op! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil wel graag een beetje kleur winnen op deze stormachtige vrijdag :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid, dat lijkt mij nu juist een fijn haakboekje! ik heb het nog niet en ik ben namelijk wel van die getekende patronen, zo overzichtelijk en net als het haken zelf: telllen :) Jij ook een goed weekend ondanks wind&regen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik kan (nog) niet haken (alleen een draad en rechte stukjes), maar wil het wel graag leren! ik doe dus graag mee aan je giveway! have a nice friday

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je verzameling haaknaalden is fantastisch!! Wordt ik helemaal vrolijk van op deze sombere dag....
    En een beetje haakpatronenkleur zou ik óók heel leuk vinden ;-)
    Vandaag ga ik nl. op Kringloop-stap, mijn garens en stofjes aanvullen, heerlijk dat dat zo kan met een kleine beurs :-)
    Enne....na regen komt zonneschijn! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ow, dit is precies een boekje voor een vriendin van mij! Ze heeft het haken ontdekt en kan goed patronen lezen. Binnenkort gaat ze met zwangerschapsverlof.... Ik waag graag een gokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe graag mee! Gek op kleur hier :-) en op haken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Na uit mijn jas gewaaid te zijn en zeer nat geregend te zijn nu met droge kleding even bijkomen van de kinderen naar school brengen. Zie deze leuke give away, van kleur hou ik erg veel en met patronen haken vind ik erg prettig. Dus ik wil graag meedoen met deze give away.
    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super die hebben we nog niet ,
    wij willen wel een kansje wagen

    fijn weekend en fijne feestdagen
    en nu duimen maar haha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk! Ik doe graag mee. Mooie verzameling haaknaalden heb je! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe graag mee! Leuke haakboekjes heb ik nooit te veel. :-)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk! Ik wil ook graag mee doen! Wordt al blij van t kleed op de voorkant van t boekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Anoesjka van Zanten19 december 2014 om 09:12

    Ik doe ook heel graag mee, ben nu bezig met een kleed, maar als deze klaar is dan ben ik wel weer toe aan een nieuw haakproject. Dus graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat zou leuk zijn, een nieuw haakboekje met kerst!
    Ik waag gewoon een gokje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe heel graag mee! Dit boekje staat al even op mijn verlanglijstje.
    Prettige feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een leuk boekje lijkt me dat! ik kan zelf eigenlijk niet echt haken, tenminste...nooit serieus geprobeerd:) maar ik dacht...leuk om weg te geven aan mijn moeder die dol is op haken! waai niet weg! groetjes van Mip

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oei, als het zo een weer is als hier, is het binnenblijf weer. Hopelijk heb je veel succes op de markt en valt deze niet in het water. Ik zou dat leuk haakboekje wel willen winnen. De cover alleen al doet me watertanden! Prettig weekend! x Anick

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben nog altijd aan het sparen om tot een stapeltje boeken te komen... dus doe heel graag mee.
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Morgen is het beter weer dan vandaag!! Waar is de markt waar je staat? Ook ik maak graag kans op je haak boekje?
    Groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. dit lijkt mij echt een heel leuk boekje! Hier past er nog wel een boek bij op de stapel. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe graag mee met deze vrolijke kerst give away. Ik heb volg je blog al een tijdje en ik geniet van je vrolijke makende creaties. Ga vooral zo door! !

    Groetjes Diana
    Www.dianaswereld.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Eindelijk leren haken dit jaar en heb nog niet een haakboek! Dus heel graag

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik heb net leren haken van mijn schoonmoeder. Dus dit boek komt goed van pas, kan ik mijn net geleerde kennis uitproberen op Japanse haakpatronen. Als ik daar niet goed voor de dag mee kom ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel graag doe ik mee en waag een kansje. Is het niet voor mezelf dan wel voor mijn vriendin.
    Succes morgen, hopelijk is het beter weer dan vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik waag mijn kans en doe mee. Groeten vanuit onze stromachtige steppe... hopelijk zit de wind vanachter vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuk boekje lijkt me dat, een dag niet gehaakt is een dag niet geleefd;) en geniet altijd zo van je blog, dus zou het super leuk vinden om hem te winnen! Succes met deze stormachtige dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. lijkt mij een heel leuk boekje , en ik lees wel graag haakpatronen , om ze daarna te maken natuurlijk
    dus ik doe graag mee
    hildep@hotmail.fr

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dat zou een goede en mooie reden zijn om weer te gaan haken. Het ziet er uitnodigend uit en dat het duidelijk uitgetekend is komt dan heel goed uit!
    Ik wens je gezellige dagen met Kerstmis en daarvoor en daarna ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dat geeft een beetje kleur op deze donkere dag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuke give away maar ik doe niet mee, patronen lezen is net zoiets als chinees lezen voor mij...
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Yes please, misschien een nieuwe project te ontdekken! Groet Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuke give away !
    Doe graag mee want ik heb het boek nog niet.
    En...geen problemen met haakschema's lezen. Succes met de markt morgen !
    Groetjes Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Yes, please! Wie weet een nieuw project te ontdekken.... Nice for christmas....

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Helemaal leuk! Ben wel toe aan nieuwe inspiratie dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Kleur is altijd goed! En nieuwe projectjes ook .... Ik doe dus graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik loot graag mee voor een beetje kleur tijdens deze ietwat grijze dagen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een leuk boekje en wat jammer dat je er niets mee doet. Misschien leuk voor onze creaclub

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat leuk! Ik doe graag mee.Je verzameling haaknaalden is fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Die haaknaaldencollectie maakt deze stormdag alvast fleurig voor mij. Uiteraard waag ik dan ook mijn kans op dat boekje :-) Met de vakantie in zicht, ideaal! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hier thuis wordt met vlagen gehaakt, soms weken aan een stuk, tot de overdosisgrens bereikt is, en dan weken niets meer. :) Ik doe graag mee om het boekje te winnen, ik volg graag patroontjes. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Het is echt weer om binnen te blijven...gats wat grijs en nat....en wat doe ik dan graag? Haken!! Nieuwe inspiratie is altijd welkom, dus ik maak graag kans op je boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Fijn! Het is een tof boekje met wel wat projectjes die ik wil maken. Ik heb het net ontleend bij de bib, maar staat op mijn verlanglijstje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Leuk! Zou heel mooi staan onder onze kerstboom :-)) maar als troostprijs een van je mooie tekeningen mag ook hoor ��

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik doe graag mee voor een vriendin die nu even niet meer haakt vanwege zere handen door de zwangerschap....maar straks vast wel weer...zij en ik zijn er gek op...

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik waag graag een gokje!
    Fijne en kleurige kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Dit boekje staat nog op mijn verlanglijstje, ik doe graag mee! Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik doe ook heel graag mee! Leuk zo vlak voor de feestdagen. De afgelopen dagen waren heel heftig hier, dus ik kan wel een leuke verrassing gebruiken! Op dit moment shijnt hier de zon (redelijk bij jou in de buurt). Hopelijk nu ook bij jou of onderweg naar jou. Ik duim voor een droog weekend. Heel .veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat lief dat je het weg wilt geven!
    Lijkt me een geweldig boek, dus ik waag heel graag een kansje! :)
    Groetjes,
    Angel

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Een tijdje geleden leende ik dit boek van de bibliotheek, maar het nare van bibliotheken is dat boeken altijd weer terug moeten....... Dit is echt een mooi boek, ik hou me aanbevolen! Er liggen hier al bergen kleurige garens klaar!!
    Fijn dat je altijd zo lief bent voor je volgers!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. weer of geen weer : het wordt een tof weekend, je zal wel zien ! En als je van dat boekje afwil mag dat gerust mijn richting uitkomen hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Dit is echt een lichtpuntje met een gekleurd randje in deze donkere dagen, ik ding graag mee!
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Oh leuk zeg! Mijn voornemen voor het nieuwe jaar is onder andere leren haken. De haaknaalden liggen al klaar en dit boekje zou een super leuke start zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Heel, heeel, heeeel, heeeeel veel zin aan dit boekje.
    Echt Ingrid, heeeeeel veel.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Oh ik waag het erop, ik lees je blog trouw maar reageer verder niet,nu wel.....groet Evelien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  55. O, dat boekje! Daar haak ik graag op in, eh, bij aan, eh, ding ik graag naar mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Heel veel succes morgen! Het weer is nu flink verbeterd, ik hoop dat het zo blijft of nog beter wordt :-) Dat is wel fijn als je op een markt staat.

    Ik waag het er ook op, Japanse patronen schijnen ontzettend leuk te zijn. Het is alweer veel te lang geleden dat ik volgens een patroon gehaakt heb, nieuwe inspiratie is daarbij altijd fijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ik doe ook graag mee, kan wel wat vrolijkheid gebruiken nu mijn vader on het ziekenhuis ligt. De focus moet positief blijven dus morgen appeltaart bakken maar dit boek zou ook zeker helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ook ik wil graag een kansje wagen want ik wil juist het haken onder de knie krijgen en ben bang dat ik zonder patroon helemaal nergens ben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Dat jouw boekenstapel omviel is vast niet zonder reden. Dit haakboek roept gewoon om aandacht. Het roept om iemand die er met liefde dingen uit haakt. Ik waag daarom graag een kansje.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Een heel leuk haakboek waarvoor ik graag een gokje waag. Dus wie weet heb ik deze keer mazzel ?

    Fijn weekend, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ik waag heel graag een gokje, leuk.
    Bedankt voor het organiseren van zo'n leuke give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Ook ik waag een gokje. Ik zou het boek na alle goede recensies graag willen winnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  63. wat errug (leuk) dat je stapel boeken omviel!
    dit boek past geweldig op mijn stapeltje!
    dus waag graag een kansje!
    hopenlijk valt de markt morgen wat geluk ten deel, betreffende t weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wat leuk ! Graag waag ik een gokje
    Groetjes
    Doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  65. heb in de kerstvakantie eindelijk tijd om te haken. zou heel graag mee willen dingen.. liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ben net begonnen met haken, dus ik vind patroontjes wel heel handig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Hier begon de dag met regen maar inmiddels schijnt de zon. Ik stop wat zonnestralen in een envelop en blaas deze jouw kant op

    BeantwoordenVerwijderen
  68. it's a beautiful day zong Bono daarstraks op de radio, als ik door het raam kijk dan zegt het weer heel wat anders .... regen regen regen, dus zo'n boekje vol kleur zou mij wel kunnen opvrolijken tussen al dat grijs
    groetjes
    Miss Mustache

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Ohhh dat boek?? Dat wil ik heel graag!!!♥♥♥

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Leuk, ik doe ook mee heb het boek geleend gehad van de bieb het is superleuk maar tmoest helaas weer terug...

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Stormachtig is de dag zeker begonnen, maar inmiddels breekt de zon door hier. Wat een gezellig boekje en ik ken ook wel iemand die ik dat heeeel blij mee zou maken, dus ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Leuk, vakantieperiodes zijn mijn vaste haakmomenten, kan ik even ontsnappen aan de dagdaglijkse stress.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Lieve Ingrid
    Hoop dat je een beetje bent opgeknapt. Maar die markt morgen buiten dat zal je geen goed doen. Pas maar op.
    Fijn weekend
    Lieve groet
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Vergeet ik nog te zeggen mooie foto van Daan op FB
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  75. What a beautiful give away!! I recently began to teach myself how to crochet (or haken as is said here!), by using online videos, but I have yet to attempt reading patterns in a book. What a great challenge.

    Since moving here to the Netherlands, earlier this year, I have found the time to learn all kinds of wonderful new skills, such as crochet, and am really enjoying making things for friends and family, and occasionally for myself too!

    Gemma
    Faded Windmills

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Daar wordt ik héél blij van☺!
    Wens jou een gezellige, 'warme' avond toe in je knusse huisje en een fijn weekend.


    Lieve groet, Caroline.


    Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ik doe heel graag mee, ben gek op haakboekjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Ik zie dat ik beslist niet de enige ben die nog wel wat haakideetjes kan gebruiken.... doe dan ook graag mee!
    Wens je morgen een fijne dag met de zonneschijn die wij hier vanmiddag hadden.
    Groeten, Netje.

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Dat zou een echt leuk cadeautje zijn op deze verdrietige dag! Haken maakt me altijd weer vrolijk

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Hoi Ingrid, wat een ontzettend leuk boekje! Ben wel errug nieuwsgierig wat voor leuks er allemaal in staat!
    Ik wens je een heel fijn weekend en sterkte op de markt morgen, brrr!! Lieve groetjes, Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Hier hielden we het na de middag helemaal droog met ons tafeltje met glühwein en chocomelk op school. Op hoop van zegen voor jou morgen!
    Het haakboekje ziet er erg mooi uit en 't is winter, dus dan kan je me wel eens vinden met een bolletje wol en haaknaalden of breinaalden weggedoken in de zetel.

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Ik doe heel graag mee met je give away!! Dit boek staat nog op mijn verlangijstje en zou een leuk verlaat verjaardagscadeautje zijn (vorige week dinsdag)

    Oh ja en 1 troost! Ik sta morgen ook op de markt! Met broodjes en koek,dus ik zal aan je denken ;)

    Groetjes Henrike

    www.eendraadjelos.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Oh leuk, lijkt me een heel fijn boekje. En ik hou wel van wat kleur in huis!
    Groetjes, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Leukleuk!! Helemaal met deze binnen-zit-dagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Past helemaal in de sfeer van je blog, lekker kleurrijk. Ik maak heel graag kans op dit boekje, japanse haakpatronen zijn vaal al een plaatje op zich! Hele fijne kerst en een kleurrijk 2015!!
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Een nieuw haakboekje is altijd leuk. Ik doe dus graag mee!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Haakpatronen ... je kan er niet genoeg van hebben ! Het is een tik !:))
    Ik doe graag mee .
    gr
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Ben dol op haakboeken en patronen!!! Dit boek maakt me heel nieuwsgierig! Heel graag doe ik mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Ik doe graag mee met je give away! Gewoon omdat ik van haken geen genoeg kan krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Oh ik doe graag mee voor mijn lieve mama! Die is sinds kort weer aan het haken, en is als patchworker helemaal verliefd op hexagons, zoals op de cover. Dit boek zou haar zonder twijfel heel veel plezier doen

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Ik loot graag mee. Altijd fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Oh mij zou je er echt heel heel blij mee maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Het lijkt me een superleuk boekje, dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Ik doe graag mee! Succes met de markt. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Dan moet ik maar de 100e reactie zijn . Misschien brengt dat geluk ?

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Oh ja graag! Haakpatronen en er dan je eigen draai aan geven, daar ben ik gek op!
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Oh ja graag! Haakpatronen en er dan je eigen draai aan geven. Daar houd ik van!

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Superlief gebaar! Graag waag ik een kansje en het zou een leuk cadeautje voor mezelf zijn voor onder de kerstboom. En dan héééél verrast kijken tijdens het uitpakken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Jaa!!! Graaggggg! Lijkt me leuk!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  100. ojee, Ingrid wat haal je allemaal op je nek!!
    alweer meer dan 100 reacties!!
    en nu komt die van mij er ook nog bij....!!
    want ik wil toch ook graag een kansje maken...ik zat er al naast wat betreft de handwarmers, dus wie weet!!
    en haken ZONDER patroon kan ik al helemaal niet!
    Fijn weekend!
    lieve groet,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Wat een leuk boekje. Helemaal in de haakmodus, dus doe ik graag mee. Fijne dagen, groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Hier is de wind ook gaan liggen. Het heeft wel iets: woehoe, en kletterkletter tegen het raam. Haken: ik kan het alleen maar MET patroon. Maar hier liggen nog genoeg patroontjes te wachten, dus doe ik NIET mee met de give-away. Leuk voor de anderen!
    Jeannine

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Dat lijkt me super; ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Voor iedereen heb ik een passend kerstcadeautje gekocht. Voor mezelf waag ik een gok op het te gekke haakboek;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Nou leuk zeg, doe graag mee. Wie weet..... Gr Patries

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Kleur en haken, daar kun je mij blij mee maken.
    Vooral bij regen en storm vermaak ik mij hiermee enorm.
    Met dit mooie boek erbij ben helemaal blii.
    Allemaal de beste wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Ik doe ook graag mee en dan lekker haken met de regen en storm om het huis en dan een beker warme chocolademelk.

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Ziet er mooi uit dat boekje! Maar haken kan ik niet ... Mijn vriendin des te beter! Ik doe mee voor haar.
    Hartelijke groet,
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Ik denk dat de kans heeeeel klein is, maar ik waag toch een kansje, op dit mooie, creatieve boek, groetjes talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Ik heb eindelijk, na veel geklooi een reactie kunnen plaatsen. Ik lees je blog al heel lang en doe graag mee met deze giveway.
    Ik ben dol op haken en hoop op een kansje (ben namelijk bijna jarig, dus zou leuk zijn).
    Ik lees je blog elke dag met veel plezier.

    Lieve groeten,
    Marie-Louise


    BeantwoordenVerwijderen
  111. I`d love it!! Love your blog and the way you show things. Greetings to you. Love peace and crochet Gabriela

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Ik doe graag mee, wat is er nu gezelliger met zo'n weer dan met een haakwerkje in de zetel kruipen...

    BeantwoordenVerwijderen
  113. oeh, leuk!!! ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  114. I'm in!
    (Alhoewel de kans klein is dat iemand het boekje gaat winnen. Want waarschijnlijk ben je gisteren weggewaaid op de markt... :P)

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Op een suffige stoffige ziekenhuis zondag doe ik graag mee aan deze give-away (meteen een kerstgedichtje haha!) Groetjes Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Er gingen mij precies al enige kandidaat-haaksterren voor. Toch wil ik graag mijn kans wagen. Een extra cadeautje onder de kerstboom erbij is altijd welkom!
    Groetjes
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Al hoewel ik misschien één van de laatste wil ik toch nog een kansje wagen om die leuke haakboek in mijn bezit te krijgen. Zou er heel blij mee zijn. Groetjes van Claire [Haakmuts]

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Ho, ho, ho, ben ik nog op tijd?? Als echte breister lijkt het me zooo leuk om ook eens te haken, dus ik haak graag in bij voorgaande creatievelingen. Duim, duim, duim.......

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Wat leuk dat ik nog net op tijd ben voor deze geweldige give away. Super lief. Wens je meteen hele fijne Kerstdagen!

    Groetjes winneke

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)