donderdag 18 december 2014

A virus? and a mini Xmas tree.


Aaah, nu word ik wakker met keelpijn,
en een soort algeheel gevoel van malaise,
dat komt wel heel slecht uit, er moet nog een bergje
mappen ingepakt worden en Zaterdag ga ik buiten (!)
inpakken voor de Flow op de Sissy Boy markt in Laren..
(maar komt het ooit uit?)
Dit is wel een hele grote Ho, stop..


Het goede nieuws, daarentegen, is dat P. een kerstboompje mee nam,
terwijl ik helemaal geen kerstboom-plannen had.
Nu vind ik het toch wel heel gezellig, eigenlijk
bovendien vond ik nog een paar gebreide ballen,
die ik maakte voor mijn boek....

Ik wens je een fijne dag, pas op voor 
rondvliegende virussen en geniet van
de lichtjes in deze donkere dagen..
-X-

9 opmerkingen:

  1. Oei ... dat is minder goed nieuws. Wordt maar snel beter.

    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoop dat de virus gauw je huisje uit is...beterschap..

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een virus komt nooit gelegen. Een voordeel: met kerst heb je als het goed is het ergste achter de rug.
    Hrt boompje geeft je wat gezelligheid.

    Beterschap en liefs, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Doe het rustig aan, als dat kan... !! Beterschap. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Ingrid
    Wat vervelend nou zeg. Lijkt me geen optie om Zaterdag daar buiten te gaan staan, Pas maar op jezelf.
    Heel veel beterschap. Lief boompje. Gezellig
    Lieve groet
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh dat klinkt niet goed. Van harte beterschap, hopelijk zet het virus niet door en anders moet je je misschien toch maar afmelden voor zaterdag. Sterkte ermee! Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello, I wish you a good day of sales for your Hand Warmers. They are so very nice! I also like your "business cards".
    Get well soon!

    With Kindness,
    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ai, beterschap!! Het heerst hier in de buurt ongeloofelijk... Zaterdag is het vast beter weer..
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, nu ben ik aan de beurt. Hopelijk is het snel over. Ik ben snip verkouden maar te goed om de hele dag in bed te liggen. Nog 2 dagen en dan heb ik eindelijk vakantie, met of zonder boom!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)