donderdag 5 april 2012

Easy Eastern Hare (or is it a Bunny?) garland


ik ben niet zo Paas-achtig,
doe er eigenlijk nooit meer wat aan,
niet sinds de kinderen uitgezocht zijn,
naar de eieren
(en dat is al jaren geleden)
maar voor de Gezelligheid,
haakte ik toch maar wat haasjes
(of eigenlijk konijntjes)
als je daar ook Zin in hebt,
zo deed ik het:




ze zijn echt Heel makkelijk,
je haakt ze in een minuutje
(per konijn)
maak er 10 of 100,
rijg ze aan een draadje 
en klaar is je Paas-Haas-Konijnen-Slinger


en mocht je er maar geen genoeg van krijgen,
van het hazen-konijnen-maken,
hierbij nog een patroontje,
uit een doe het zelf boekje uit 1970


veel plezier ermee!

22 opmerkingen:

  1. Jij en je haaknaald! Mooi gedaan :) ik heb ook niets met al die paasdeco, maar zie toch iedere keer weer iets leuks op Pinterest en blogs.
    Mooi gedaan met de foto's ook weer. Fijne Pasen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze echt leuk! Ook dat "snuitje"! Dat maakt het helemaal af :-)
    Fijne paasdagen!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb de foto meteen maar even gepinned (gepint, gepinnt??) in mijn To Do Lijstje. Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Watn schattige, vrolijke haasjes! Mooi gedaan, maak er een leuke dag van. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze zijn zeker vrolijk! Gezellig zo allemaal naast elkaar ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat leuk zeg! Ik denk dat ik straks gelijk aan de slag ga, ik wil ook zo'n leuke slinger!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I like it :-)))))
    Greetings from Switzerland, mimi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk!!!! Ik heb hem meteen geprobeerd (moet eigenlijk naar mijn werk nu hihi)
    Door de haast een gedraaid oor,vanavond nog maar even rustig proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superschattig en makkelijk, zal er vanavond aan beginnen... Of deze NM bij een tasje koffie en een lekker stuk taart ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk ! Ik zal het proberen... als ik tijd vind ! Bedankt !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn die haasjes leuk zeg! Ben er gelijk aan begonnen en ze hangen al boven de bank.
    Ze staan ook al op mijn blog mét een linkje naar de jouwe (ik hoop dat je het goed vind, anders hoor ik het graag!)
    Dus dank je voor weer een uurtje haakplezier!
    Groetjes Jessica (het-leeuwtje.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er heel leuk uit (niet dat ik het dan zelf ook ga doen).

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow, wat een mooi haakwerkje.
    misschien gaat deze op mijn to-do-list voor dit fijne lange weekend (en dan maar hopen dat het lukt met mijn minimale haak-skills)
    fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. oh, wat zijn die leuk! (veel meer kan ik op zijn nederlands niet schrijven...) die sind einfach superschön!!!

    hartelijk dank voor de aanleiding!

    <3 saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dank je wel voor het leuke idee, heb wiebeloogjes en snorharen toegevoegd. Mooi hoor....

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)