vrijdag 16 december 2011

Sweet as apple-pie


Ik wens jullie allemaal
een echt Appeltaart weekend..

I hope your weekend
will be sweet as an apple pie
(home-made, if you like..!)


omdat mede mogelijk te maken
bied ik ter ruil aan
3 -dezelfde- lieve kinderschortjes, die ik vond
om samen appeltaart of iets anders gezelligs te bakken
samen met je dochter (of zoon)
ze zijn ong.30 bij 30 cm
de bloemetjes zitten er los bij
om het schortje op te fleuren..
ik kan dus met 3 mensen ruilen,
zijn er meer reacties, kies ik willekeurig

-if you want to swap this children's apron with me,
please let me know!


lang leve appeltaardagen,
schortjes, lieve dochters, zonen
en natuurlijk de sneeuw, hoewel die niet bleef liggen,
en-de-laten-we-lekker-binnen-blijven-
want-het-is-zo-guur-buiten-weekenden!
-xxx-

11 opmerkingen:

  1. oooh zo'n leuk shortje wil ik heel graag ruilen . Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil ook wel ruilen. Mijn dochter is een echte bakster. Kijk maar op haar blog : http://www.cupencakes.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook een lekker weekend, met of zonder sneeuw :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil ook wel ruilen! Mijn kinderen spelen nog dat ze bakken en koken maar hebben geen schortje. En wij hadden geen sneeuw, alleen regen. Zo'n witte wereld ziet er zo gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoef niet te ruilen, maar ben wel appeltaarten aan het bakken voor dit weekend. Mijn zoon wordt 18! Ik begrijp er niks van dat dat kleine manneke van toen nu letterlijk en figuurlijk zo snel groot is geworden. Jullie ook een fijn appeltaart weekend.
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn knappe schortjes! Mijn dochtertje Mare wil later bakker worden, geen idee waar ze het haalt maar ze is gek van bakken!
    Ik wil dus graag ruilen al weet ik niet meteen wat ik jou schenken kan...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja ja ja...geweldig! enig...hen nu al zin om te bakken....mmmmjammie en dan met dochter en schort van ingthings en ik mijn schort aan....Genieten!
    Ik doe graag mee!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, sneeuw! Hier schijnt de zon (en af en toe een spat regen)!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja! Ik wil graag ruilen voor zo´n lief schortje!
    Ook een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)