zondag 11 december 2011

Sundaymorning 7 A.M Amsterdam


onder het toeziend oog
van Jozef, Maria, de herder
en vooral de Wijzen uit het oosten
werd het gisteren een heuse Appeltaartdag
we begonnen de dag met 
gekochte appeltaart
met Roos en Rianne,

zo fijn dat ze er even waren..
en ik denk dat dit huisje nu in de kerstboom van Roos hangt..

daarna liepen er allerlei mensen binnen
mede-bloggers
buurtbewoners
oude bekenden..
we dronken koffie
Guusje pakte de gekochte waren in
(en rekende precies uit wat het kostte)
ik kletste,
haalde wat oude contacten aan,
deed wat nieuwe op
verkocht Veel meer dan ik gedacht had
ik haakte wat..
(at nog een stukje appeltaart)


Judith en Ivo kwamen
Daan en Julia
(dat alleen al is bijzonder, 
zo vaak zie ik ze niet met zijn vieren bij elkaar,
en ik ben werkelijk gezegend
met zulke lieve kinderen -en aanhang)
er viel nog wat familie binnen
(onverwacht, en heel erg leuk)
we aten met z'n elven
dronken koffie
en sloten de dag af
met Appeltaart
zelfgebakken ...
(door Sophia)

ja, het was een heuse appeltaartdag
zo een met een  Gouden randje
zo'n zeldzame
zo een die je altijd zal herinneren..


zondagmorgen
Amsterdam
inmiddels half 8
ik wens jullie allemaal
een Prachtige dag
misschien wel net zo een
als ik gisteren had
zo een
waar je nog lang met plezier op terug zal kijken..
-x-

19 opmerkingen:

  1. Yep, dat huisje hangt er! en als je goed kijkt op mijn blog zie je 'm linksonderin :-)
    (op de foto klikken voor vergroting)

    Succes met de verkoop vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doet me goed te lezen dat je zo'n goudenrandjesdag had! knufzz...peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de warmte straalt van je appeltaartdag af, ik ruik de taart tot in sittard:))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt als een heerlijk dagje: lieve mensen en appeltaart, meer moet dat niet zijn.

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heee lieve Mam! Was idd echt een gezellige dag!!
    En wat ben ik trots op je!
    Zoveel verkocht en zoveel mensen =D Super!
    Shop for a weekend by Ingthings is een succes!!!

    Good luck vandaag en heel veel plezier!!!

    Liefs Xx Juud

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed dat de eerste dag gelijk zo'n succes was! Hopelijk vandaag nog meer appeltaart-gezelligheid-verkoop!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goh, nu het toch zo'n succes was, kun je misschien eens verder het land in trekken? Marktjes in het Noorden zijn erg gezellig en je krijgt gegarandeerd weer wat bloggers op bezoek :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat het zo'n geslaagde dag was. Voor vandaag weer veel 'appeltaart'plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ...of naar het verre zuiden?...daar wonen ook leuke contacten hoor ;-)

    Heerlijk om te lezen dat je zo'n fijne dag hebt gehad, vandaag nog zo eentje, succes!

    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk om te lezen dat je een dag met een "gouden" randje hebt gehad.Die nemen ze je nooit meer af.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ben sinds je nieuwe huisje volger van je geworden en geniet altijd erg van je verhalen/gedachten. sinds je laatste berichtjes vroeg ik me af wat er was gebeurd en ben terug gaan lezen...wat een verhaal!! Super fijn voor je dat je zo'n geweldige dag hebt gehad ééntje om te koesteren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heeerlijk!!! wat fijn dat het zo'n succesvolle gouden randjes dag was...ik hoop dat het vandaag ook zo was :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mmmmm, appeltaart! Wat fijn dat het een succes was! Groeten Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijke dag heb je gehad... super!
    Enne... als je Jozef, Maria en de rest nog niet hebt verkocht, dan wil ik die graag van je overnemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Ingrid, dat klinkt als een super dag! Ik vind het erg jammer dat ik er niet bij kon zijn, ik denk dat je hele leuke spulletjes te koop had! Geniet nog maar fijn na van deze dag! Groetjes, Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fijn dat je zo'n geslaagde dag had! Kun je met plezier op terugkijken...

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)