zondag 25 december 2011

Silence&christmas bells


terwijl de klokken van de Walburg kerk
weer beierden
(dat deden ze gisteravond ook
 om een uur of 12 in de nacht
toen de we de kerk uitliepen na de nachtmis,
werkelijk een magisch moment)
en het verder Zo stil is op straat
en hier in huis..
zit de family Little
(nadat er eerst wat gekibbel was over wie waar
moest zitten en over de verdeling van de kerststol)
uiteindelijk vredig genieten van het kerst ontbijt
wat ik in alle vroegte voor hen klaar maakte..


(nadat ik eerst moest zoeken
waar ze nu weer zaten
ze verplaatsen zich voortdurend door het huis
zij zeggen dat ze Het willen bekijken
van alle mogelijke kanten...)

zij vroegen me
jullie te groeten, Hartelijk te groeten,
en hele fijne dagen te wensen
bij deze..
(en natuurlijk ook namens mij)
-x-

12 opmerkingen:

  1. Voor jullie ook hele fijne dagen en ik ben druk aan het engeltjes vouwen...... Iedereen vindt ze prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja die littles hebben zo hun eigen ruimte nodig ...goed dat ze hun plekje zoeken want zonder een eigen plekje waar dan ook, voelt het leven toch net iets minder goed ... fijne dagen gewenst aan jullie allemaal !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne kerstdagen Ingrid, geniet ervan !
    Liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne kerstdagen voor jullie allemaal!!!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste familie Little en natuurlijk ook Ingrid, een hele gezellige kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wens ze een warme gelukkige kerst van me !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ingrid,
    Wat leuk om het duifje dat ik gisteren door je brievenbus liet vliegen hier te zien hangen!
    Nogmaals fijne Kerst! En die Walburgiskerk ... die is magisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. a merry little christmas to you and your love ones an of course the family little:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook wens ik jouw hele gezellige dagen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijne kerst voor jou, je lief en de famillie little!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)