woensdag 14 december 2011

Hope & Happinnes (x-mas give away)




ondanks het feit
dat ik helemaal niet
 in een soort-van-kerst-stemming ben
ik kan me er ook nog niet toe zetten
om een boompje te kopen,
ben ik wel helemaal Om
het sluit volledig aan bij mijn stemming
op de een of andere manier...
(tell everyone that there is hope in your heart)


want als ik Iets geleerd heb
het afgelopen jaar
is dat er altijd Hoop is
(ik ben blij dat het niet meer Die dag is
toen ik het Hope-bericht poste,
en dat helemaal niet zo voelde,
had ik maar geweten dat het Waar was
en dat het zo Goed terecht zou komen..)
zie
ik mijmer wat af
terwijl dit een feestelijk bericht is..
(komt door de muziek)


ik heb een kerstpakketje gemaakt
(ik zou er wel naar Iedereen,
die naast mij ging staan het afgelopen jaar
  1 willen sturen,
maar zelfs ik heb niet zoveel kerstspullen)
dus:
ben je toe aan Dit gezellig doosje
met kerst-onzin
(zie foto's)
laat me weten waar jij op hoopt...
a.s. zaterdag verloot ik het
(heb je het nog voor de kerst)

(if you want to win this x-mas box
please tell me what you're hoping for..
it can be delivered all over the world)

nu deze dag zo Hoopvol is begonnen
ga ik maar eens
een minder melancholisch lied op zetten
en genieten van wat Is..

wish you
Joy and Happiness 
-x-

64 opmerkingen:

  1. Wauw Ingrid, wat een nobele geste. Ik doe graag mee. Mooi nummer trouwens, maar snap wel wat je bedoelt met het 'melancholische'. Soms ben je ook gewoon even toe aan de Jingle bells...;)
    groetjes, Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He die rot blogger ook, net een heel verhaal getypt... Maaruh... dat liedje, heerlijk nummer, ik ga m zo nog eens luisteren... Ik ben aan het einde van het jaar altijd zo'n jankert. De kindjes zingen de hele dag door kerstliedjes over licht, kaarsen, warmte en hoop en ik snotter door hun gezang heen... Ik weet niet wat dat is hoor... Ik doe graag mee aan deze leuke give away, dan ga ik nu heeeeeeeeeeeel hard duimen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Ingrid,
    Waar ik op hoop, beter gezegd wat ik wens is dat jij in 2012 je draai in Zutphen zult vinden! En ik wens iedereen toe wat mijn jongste zoon van 9 de laatste dagen steeds zegt: dat je voor het goede moet kiezen, ook al is dat soms lastig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een geweldig pakket weer! Ik doe graag mee. En ik hoop dat niemand de hoop opgeeft, ook al is dat wel eens moeilijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kerstsfeer is hier in huis al een beetje aanwezig, in mijn hoofd ook al een beetje, maar dat moet nog groeien :).
    Wat hoop ik? Dat mijn grote kapoen zijn weg vindt met zijn gevoelens en leert omgaan met veranderingen en stress, daar heeft hij 't op dit moment best lastig mee (proefjes) (en mama, papa en de broertjes soms ook).
    Hopelijk komt de kerstsfeer bij jou nog net op tijd, en vind je je weg in 2012 verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ingrid,

    Ik doe heel graag mee aan deze geweldige give-away....

    En waar ik momenteel heel erg op hoop is dat mijn collega's zoontje waarbij onlangs een lekkende hartklep en een verwijde aorta is geconstateerd komende maandag goed nieuws krijgt, in de zin dat het geen ongeneeslijke bindweefselziekte is maar iets dat verholpen kan worden.

    Liefs, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. goh, wat ben jij er altijd weer vroeg bij - fijn, voor mij dan, om met een kopje koffie een poging te wagen om wakker te worden... Misschien lukt het wel...

    waar ik op hoop? dat komend jaar een prettiger jaar wordt... dat liefde iets is wat er gewoon IS en ik niet hoef te verdienen... dat mijn leven weer een feestje wordt... (de slingers heb ik al...)

    verder wens ik jou en je lief (en kids) een heel fijne tijd toe...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waar ik op hoop? Tja....., ik denk dat ik de hoop laat varen en gewoon doe, wat ik nú hoop te vinden! knufzz....peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waar ik op hop dat ik nog lang in goede gezondheid mag leven samen met mijn lief. En ik wil graag zo'n kerstpakketje, enig!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ik hoop is dat ik iedere dag weer iets positief kan ontdekken!
    Verder hoop ik dat we ook komend jaar iedere dag weer kunnen genieten van jouw heerlijke blog ♥
    En ik doe niet mee met weer een fantastische give-away omdat ik pas al verwend ben door de family Little (zijn ze op tijd voor kerst denk je?)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieve pakketjes, zoiets bekijken alleen al maakt mensen blij. Dank je daarvoor.
    En hoop? Ik ben gewoon al blij dat ik na een heel moeilijke tijd een klein beetje hoop terug begin te krijgen. Het is nog niet genoeg om minder verdriet te hebben, maar dat lichtje aan het eind van de tunnel laat me in ieder geval zien welke kant ik op moet. Dat maakt al veel verschil..
    Toch ga ik vanmiddag de kerstspullen tevoorschijn halen, al heb ik het kerstgevoel niet. Misschien doet het wat goeds met mijn binnenkantje.
    (lief wat Sjaantje zegt) X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. je hebt weer bergen leuke spulletjes :-)
    waar ik op hoop is dat de mensen de rest van het jaar wat meer de kerstgedachte zouden kunnen vasthouden, want dat brengt blijkbaar, hoe kan het ook anders ;-) toch wat betere gevoelens bij ons allen naar boven?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik hoop dat mijn droom eindelijk eens werkelijk wordt.
    Maar het allerbelangrijkste is dat iedereen gezond blijft.
    Leuk pakketje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. My hope this season is that my husband's health continues to improve. The last 6 months have been difficult so starting the New Year healthy will be awesome. And a wish for you to be healthy and happy in the New Year.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw.... Wat Mooi! en vooral ook Lief!!
    Graag zou ik mee willen doen....

    Voor mezelf heb ik niet echt wensen....
    Hoop wel....
    Hoop dat 2012 voor Iedereen een Liefdevol-Fijn-Hoopvol-Kleurrijk-Relaxt-Vol-Met-Lieve-Kleine-Geniet-Momenten-Zijn-Wie-Je-Bent jaar mag zijn....

    Groetjes vanuit het Knuter Huuske....
    Ivonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dank je voor de muziektip! Wat een prachtige muziek, ik heb gelijk de CD besteld. Ik zag dat Agnes Obel ook meezingt, wat nog een extra bonus is. Ik ben nu alle nummers aan het beluisteren en ik geniet!
    Mijn hoop is simpel. Ik hoop dat mijn ouders nog lang en gezonder leven. Ik mis ze nu ik in het buitenland woon en hoop dat ik ze nog vaak kan bezoeken en dat ze ons ooit kunnen bezoeken.
    Ik word nog sentimenteel op mijn oude dag. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi pakketje weer.(die labels te gek)
    Ik doe graag mee.
    Ik heb ook een give away op mijn blog staan (om je lekker warm te houden deze winter)


    En mijn hoop voor 2012
    dat ik net zo,n mooi plekje krijg als jij hebt . om lekker met mijn 2 kindjes te gaan wonen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ohhh dat pakketje zou welkom zijn! ik zou hem wel delen met alle lieve mensen die mij op de been hebben gehouden het afgelopen jaar!
    Voor jou....wens ik ...Warmte de komende feestdagen...en de rest volgt ..want je kan niets in het leven voorspellen...behalve hoop houden X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Met mijn gelukkig gezinnetje heb ik eigenlijk al alles wat ik kan wensen... Dus wens ik dit voor ieder ander ook!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a fantastic give-away!
    I wish that my boys will be happy about the fact that they are going to have a littlebrother or sister next year.
    Merry christmas to all <3

    charlottelemming@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Waar ik op hoop is dat ik de liefde mag blijven ontvangen die ik nu (reeds 2jaar) krijg, zodat ik zelf genoeg energie krijg om vriendschap en liefde te geven aan anderen. Ik had een 'hell of a time' sinds 2003. Ik wens iedereen veel geduld om de moeilijkere dagen door te komen en hoop...want het is blijkbaar waar...er is hoop.
    Zo'n give away bijvoorbeeld, daar hoopt iedereen toch op, en 1 van ons zal hem mogen ontvangen. Super leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Waar ik op hoop (wat nu in me op komt) is dat jij toch en boompje koopt, hem volhangt met alle spulletjes die je met zoveel aandacht en liefde hebt uitgekozen, en alsnog een heerlijk 'kerstgevoel' krijgt. Het was een veelbewogen jaar voor jou, en ik kan alleen maar hopen dat je er met een goed gevoel op terug kijkt als je straks naast je gezellige boompje zit, in de wetenschap dat wat je nú hebt en wie je nú bent, helemaal door jou voor elkaar is gebokst.
    p.s. dat liedje is mooi hè, ik zette 'm laatst ook op mijn blog. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat ik hoop; is dat jij nog lang door gaat met bloggen, want ik kijk altijd uit naar je berichten met mooie foto's mét enorm leuke dingen daarop. Ik hoop dat we met z'n allen wat minder schofterig worden en wat meer aan een ander gaan denken. Ik hoop dat mensen niet meer achteloos hun McDrive-zakken uit de auto gooien (get, daar heb ik echt de schurft aan!) en ik hoop dat ik zelf ook wat verdraagzamer kan worden :)
    En het alleralleraller-belangrijkst; gezondheid voor iedereen die dierbaar voor je is!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik hoop op een fijne kerst met mijn geweldige familie, op een jaar waar geen gezondheidsproblemen zijn (afgelopen jaar veel gehad) en nieuwe kansen, nieuwe mensjes (ik wordt weer tante!) en veel oude vrienden. Ik wens jou hetzelfde!

    Ik ben verliefd op je kersteekhoorn en die prachtige labeltjes!
    Ik kom zelf ook maar niet in de stemming om het huis helemaal in kerstsferen om te dopen, maar heb zojuist wel besloten dat ik koekjes ga bakken voor mijn familie, als een klein zelfgemaakt kadootje. Zo'n mooi labeltje eraan zou natuurlijk geweldig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel mooi liedje, en zo de waarheid. Ik hoop op minder donkere tijden voor mijn gezin, wat minder aggressiviteit, meer flexibiliteit, wat minder naast mekaar leven, meer met mekaar leven, wat minder mekaar het leven zuur maken, meer mekaar's zoetje zijn.. dat hoop ik voor 2012. Bedankt voor je mooie give away. Ik wens jou ook een heel fijn hoopvol 2012! x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik hoop voor altijd en eeuwig te haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik hoop dat alle dingen die nu als een kaartenhuis in elkaar zijn gevallen, weer rechtkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. O wat leuk, geniet al een tijdje van je blog en je moed en je levenskijk. Doe graag mee, maar weet niet of dit kan (heb namelijk geen blog). Ik hoop dat mijn beste vriendin het verlies van haar dochtertje in 2012 ergens ene plaatsje kan geven en weer wat ruimte krijgt om te genieten van haar andere dochter.
    Liefs , Beppie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik hoop op een jaar ik mag genieten van alle kleine dingen in mijn leven en dat ik zo gelukkig leef. Dat ik geniet van de mensen om mijn heen. Dat ik wat voor andere mensen kan betekenen. En voor mezelf heel belangrijk dat ik wat kan doen met mijn creativiteit.

    Groetjes Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Lieve Ingrid, Ik hoop dat ik mijn lessen die ik moet leren in dit leven iets sneller snap. Doordat ik zo vreselijk eigenwijs ben, leer ik helaas op de harde manier... Ik houd van kerst-onzin! Kom maar op! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Waar ik op hoop: een toekomst vol liefde en verdraagzaamheid. Dáár teken ik voor (en ook voor je give away trouwens ;) )

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  32. ik hoop dat het kerstpakket bij iemand terecht komt die er enorm veel plezier van heeft:)
    (je hebt wel begrepen: niet bij mij)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. hoop,

    Ik hoop dat jij een mooie kerst te -ge- moed gaat in je eigen mooie knusse huisje.
    Dat er gezondheid is, liefde warmte en natuurlijk ook geluk.

    Natuurlijk hoop ik dat ook voor mijzelf en mijn gezin ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  34. beide nummers zijn fantastisch..ze worden door de afgelopen weken hier helemaal grijs gedraaid :) Ik doe graag mee met je kerstpakketje...het is allemaal zo mooi.
    Waar ik op hoop...Dat er inderdaad altijd hoop in mijn hart (en dat van anderen) zal blijven, ook als tijden zwaar zijn. En stiekem hoop ik op een witte kerst ;)
    Ik wens je alvast hele mooie en fijne feestdagen en ik hoop dat je toch een beetje meepikt van de kerstsfeer (die is zo fijn!) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik hoop heel erg op het gouden boekje in de kerst give-away :)

    Maar ik hoop ook op een nieuw jaar zonder zorgen, of in ieder geval niet het kaliber zorgen van het afgelopen jaar. Ik hoop vooral op allesvervullende liefde!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ha Ingrid;
    wat lief dat je weer iets weggeeft!
    Hoop....
    Ik hoop dat ik win en dat je het dan voor mij aan Roos( Roos/rust en regelmaat)wil sturen;
    Als verrassing voor haar kindjes en henzelf.
    En och- Ik HOOP zo dat t voor hen komend jaar wat beter mag gaan!
    groetjes fleur en hoopvolle, warme feestdagen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oh, wat zitten er weer leuke en mooie spulletjes tussen! Ik doe graag mee! :D Ik hoop dat 2012 voor iedereen een super jaar wordt, dat we aardig zijn voor elkaar, dat jij, Ingrid, het dit jaar weer wat beter krijgt en dat ik dit schooljaar goed afrond! Groetjes, Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat ik hoop is dat er nu eens nergens in de wereld mensen of kinderen kou moeten hebben of een warme thuis moeten missen. Als het kon mochten ze allemaal bij onder de deken. Ik kan daar zo triest van worden. En dat al die rijke lui ook eindelijk eens allemaal een heel klein beetje geven van hun overvloed. Het zou mooi zijn om wakker te worden in een wereld waar alles eerlijk verdeeld is!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Er zijn tijden geweest dat ik weinig geloof meer in hoop had... maar gelukkig is toch altijd weer gebleken, dat hoe weinig hoop ik ook had, hoop uiteindelijk doet leven. Wat geloof in hoop doet groeien!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik ben mijn reactie kwijt... opnieuw dus...

    Voor 2012 hoop ik dat alle puzzelstukjes in elkaar vallen, zo ergens tegen september...
    en ik wens iedereen de moed om zijn dromen na te jagen, een verkwikkende nachtrust, veel energie en geen stress... oh ja, en minstens 1 leuk/lief/mooi kerstkadootje! Veel succes dus aan iedereen met deze toffe give-away!

    Voor-alle-vallen-voor (voor het geval dat) ik zouu winnen, hou ik alvast een pllasje vrij n de kerstboom - we gaan hem dit weekend zetten!

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik ben mijn reactie kwijt... opnieuw dus...

    Voor 2012 hoop ik dat alle puzzelstukjes in elkaar vallen, zo ergens tegen september...
    en ik wens iedereen de moed om zijn dromen na te jagen, een verkwikkende nachtrust, veel energie en geen stress... oh ja, en minstens 1 leuk/lief/mooi kerstkadootje! Veel succes dus aan iedereen met deze toffe give-away!

    Voor-alle-vallen-voor (voor het geval dat) ik zou winnen, hou ik alvast een plaatsje vrij in de kerstboom - we gaan hem dit weekend zetten!

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik hoop dat mijn zoon het komende jaar zoveel dingen op sociaal-emotioneel gebied gaat leren dat hij over anderhalf jaar gewoon naar de middelbare school kan, daar voel ik me op dit moment vrij hopeloos over...

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik zou héél blij zijn met een doosje kerst-onzin...gek hè, dat er een paar maanden geleden zoveel lezers waren die jouw hoop gaven en schreven dat het goed zou komen...en kijk es waar je nu al bent, na al die dalen...

    Ik hoop dat ik door kan gaan met het leven zoals het nu is; genieten van onze Meisjes en elkaar, gezond blijven, plezier hebben en zegeningen tellen...dat we gewoon gelukkig blijven.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik wil graag gaan voor de kerstman! Waarom? Wel, volgend jaar ga ik rond deze tijd samenwonen met mijn vriend. En buiten wat lampjes, hebben we nog geen kerstspullen.. terwijl ik wel erg van kerst hou! En anders, ga ik graag voor de paddenstoelen :) Mijn collega is er zot van en we geven elkaar vaak kleine cadeautjes (in het vakje op het werk). Dan kan ik weer iemand anders er gelukkig mee maken !

    BeantwoordenVerwijderen
  45. alles zoals het het voorbije jaar was, meer moet dat niet zijn voor mij ...

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik waag ook graag nog eens een kansje!!
    Want ik zie heel wat leuks...

    Hmm wat ik hoop? Geen grootse dingen, gewoon dat iedereen gelukkig mag zijn komend jaar & we zoveel mogelijk over een goeie gezondheid mogen beschikken want hoe cliché het ook soms klinkt op kerstkaartjes... die gezondheid is toch de basis van alle andere dingen hé!!

    Lieve groetjes, Sylvie

    (http://mi-joya.blogspot.com/)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een meer dan mooi kerstpakket! Ik doe graag mee. Ik hoop dat mijn nichtje volgend jaar haar zo gewenste kindje in de armen kan sluiten, ik hoop dat mijn kinderen zo geweldig blijven als ze nu al zijn, ik hoop dat mijn lief zijn eigen kracht weet te herkennen, en dat ik steeds meer zal weten en zien wat voor mij belangrijk is. Oh, en ik hoop dat jij blijft doorgaan met je heerlijke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik doe ook graag mee! ik en de kinderen zouden deze unieke spulletjes geweldig koesteren!
    wat ik hoop? dat ik wat vaker kan genieten van de leuke dingen die er gebeuren in het leven - en ik hoop dat anderen dat ook kunnen doen!
    an.email.me (at) gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik hoop:
    - dat er toch wat sneeuw valt dit jaar om te kunnen sleeën met mijn dochtertje
    - op een heel komend jaar voor al de mensen waar ik van hou met heel veel liefde, een goede gezondheid en meer
    - en dat er bij een heel goede vriendin van me een klein schattig nieuw baby'tje mag komen omdat ze zo een moeilijk jaar heeft gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hallo Ingrid

    Jouw blog heeft me al veel geholpen in dit zware jaar voor mij.Ik hoop dus dat je verder gaat met bloggen en met mensen op die manier een hart onder de riem steken want dat is goud waard.

    Dankjewel hiervoor en fijne feestdagen !!!

    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hallo,

    Ik doe graag mee met je give-away!
    Wat ik hoop voor jou en nog een hele bende andere mensen: Dat je komend jaar zo gelukkig wordt als je al lang niet meer geweest bent, dat je je goed voelt, dat je blijft berichten over familie Little en je crea activiteiten,
    dat je komende feestdagen in leuk gezelschap mag doorbrengen en genieten van elkaar,... en nog duizenden andere lieve wensen.
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat weer een geweldig doosje vol met gezellige spulletjes..hier komt nooit een gezellig kerstpakket binnen. Bij mijn man op het werk hebben ze besloten maar gewoon een bon te geven..wat ik zelf niets aan vindt. Doe mij maar een lekker ouderwets pakket met bruikbare boodschappen...
    Maar dit pakketjes is natuurlijk helemaal een waar uitpakfestijn...dus ik waag een kansje

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik hoop op een kindje voor mijn zusje, nadat haar eerste dochter overleed op praktisch dezelfde dag als mijn zoon 10 maanden geleden geboren werd...

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik doe heel graag mee aan deze lieve kerstpakket verloting :-)
    Ik hoop ...dat ik kan leren accepteren dat sommige dingen zijn zoals ze zijn ( ookal zijn ze oneerlijk) en dat ik me erbij neer kan leggen. Accepteren en loslaten dus :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik hoop dat de zwangerschap van mijn schoonzus het begin is van een ommekeer in haar leven en dat van haar man en dat het vanaf nu allemaal vanzelf mag gaan...

    En voor mezelf wat minder mist in m'n hoofd...

    Dikke kerstknuffel:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik hoop voor een ieder op een goed 2012.
    Ik hoop voor jou dat je huisje een echt thuis wordt.
    Ik hoop voor mij dat het beter gaat dan de afgelopen 3 jaar en stiekem hoop ik op jouw mooie kerstpakket.

    Een mooi kerstfeest voor allemaal.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  57. wat kan er toch een hoop gebeuren in een jaar! ik doe graag mee en heb je give away ook op mijn blog gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ik hoop voor iedereen op een goed en vooral gezond 2012, ik hoop voor ons gezin dat alles anders en beter wordt in 2012, en ik hoop op minder (liefst geen) kinderleed. Graag doe ik mee met jouw giveaway, ik hoop dat ik win!!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hallo Ingrid

    Ik hoop... eigenlijk vind ik "hopen" zo onzeker.
    Ik heb mezelf al enige tijd geleden beloofd dat in mijn leven alleen nog maar mooie dingen komen, niet omdat ik dat "hoop" mee te maken maar gewoon omdat ik het verdien, omdat het leven zo mooi, goed, licht en vanalles kan zijn, het is maar net hoe je er tegen aan kijkt.
    hum, hum, erg filosofisch.
    Ik doe graag mee aan je give-away <3

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ik doe garag mee met je Give Away.
    En ik hoop voor 2012 dat ie weer net zo creatief, nee nog! creatiever is dan afgelopen jaar:-) En ik hoop dat we nog kunnen schaatsen!!
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ik wil ook graag oop de valreep nog meedoen met deze geweldige give away :)
    Ik hoop dat er voor iedereen hoop overblijt, ook al weet je soms niet waar je die moet zoeken...dat we er wel in blijven geloven.
    Dat iedereen fijne feestdagen heeftmet zijn/haar dierbaren.
    Voor jou veel geluk in het mooie Zutphen en voor mij dat ik de dingen meer kan loslaten en met meer aandacht leer leven.

    Gewoon deze gedachten delen is al fijn

    BeantwoordenVerwijderen
  62. wat ben je toch een lieverd! wij hopen op de kerstman, want dat is volgens mij een matroesjka en die sparen we ;-)
    en verder hopen we op een witte kerst dus als je dat ook kunt regelen, thanks! lieve groeten het gaat je goed

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Prachtig nummer! Ik hoop voor jou dat je volgend jaar terug kan kijken op 2012 met vrolijk kerstdeuntje. Met buiten een fijn sfeerverhogend pakje sneeuw en dat je er dan heerlijk van kan genieten.
    En dat wens ik dat voor heel veel mensen en eigenlijk ook wel een beetje voor mijzelf.
    En ik doe graag mee met de give-away, zo'n hartverwarmend pakket... De kerstgedachte zit bij jou wel goed :)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)