donderdag 15 december 2011

The family Little is Driving home for Xmas..


gisteren ontving ik een telefoontje van 
de Family Little..
het was een wat onsamenhangend verhaal
over het tweedehands busje
wat ze in Italië kochten
wat er midden in een bos mee op hield
dat ze op zoek naar hulp verdwaald raakten
dat ze Roodkapje zagen,
een jager, en nog veel erger een wolf...



uiteindelijk zijn ze met behulp
van de grootmoeder van Roodkapje,
die zich niet lekker voelde, maar toch..
geholpen
en bezochten ze een kermisje
(waarom, werd mij Volstrekt niet duidelijk)
waarbij miss Little 3 niet op de foto wilde
(linksboven)
om het verhaal nog onbegrijpelijker te maken
vertelden ze dat ze een lift hadden gekregen..


maar dat het zo verschrikkelijk koud was
en dat ze
een vrouw in de bomen hadden zien zitten
met een rode paraplu
bazelden wat
 over grote witte konijnen..
(als je op de foto klikt zie je m rechts)
ik denk werkelijk
dat ze Letterlijk de weg kwijt zijn,
en ik drukte ze op het hart
Voorzichtig te Zijn
en ik hoop dat ze op tijd thuis zijn
voor de Kerst...

nb. de illustratie bij de laatste foto is van Fiep Westerdorp
nb2. ik weet niet of het nou helemaal 
duidelijk was met de give-away
ik verloot alles wat je op de foto's ziet
in 1 keer als kerstpakket,
je kan nog meedoen tot zaterdag..

11 opmerkingen:

  1. Ik geniet altijd van jouw verhalen, maar als de familie Little in beeld komt, ga ik er helemaal voor zitten. Zoooo grappig.

    groeten,
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk gedaan zeg!

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och arme...wat een reis!
    Ik hoop dat ze op tijd zijn. Misschien een kaarsje voor het raam? (wordt een beetje blij van jouw kleine familie)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh, oh, als dat maar goed komt met die familie little! als je eenmaal in een sprookjeswereld belandt, is het moeilijk om weer in de realiteit te vertoeven:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zei ik het niet..., tuurlijk willen ze thuis kerst vieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop ook dat ze op tijd zijn! Heb je al een kerstboom in huis gehaald voor de familie? Misschien kunnen ze dat wel waarderen (hoewel er dan vast weer iets fout aan zal zijn, de familie kennende ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O jee, de familie is letterlijk de weg een beetje kwijt dus (of is het toeslaande kerststress?) Ik hoop maar dat ze heelhuids en op tijd thuis zijn!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kan veel zeggen over de familie Little, maar avontuurlijk zijn ze wel! Zouden ze op tijd zijn...? Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn dat ze thuiskomen met kerst. je zult ze enorm missen, lijkt me zo... Ik hoop alleen dat ze heb op tijd redden. Liefs Mim

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)