zondag 3 juli 2011

24 things on my mind on Sunday..

huizen waar ik als kind woonde,
zwarte baby-katten, 
gele rozen, een opwaaiende zomerjurk,
dauw op een grasveld, de leuke man,
spullen waar ik niet bij kan,
de citroentaart van Fem,
onweerswolken boven de Zuiderzee,
de Tour de France,  rode schoenen,
Italiaanse cappuccino, de Dalai Lama,
nieuwe tekeningen, regen, Xavier Rudd,
de azuurblauwe zee,
Roos en haar familie, de lach van Judith,
de feestelijk gekleurde rok,
de duiven van mijn oude buren, kleine Merel,
het afstudeerwerk van Daan, 
aan alles wat Was en Komen gaat..

waar denk jij aan op deze Zonnige Zondag?

11 opmerkingen:

  1. Ik dácht... waar is de zon gebleven? Maar die is dus daar, bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt de zon gekregen en het is je gegund .
    Mijn dochter komt vandaag ,nog voor vaderdag .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik dacht: wat zullen we eten vandaag?
    weet jij het misschien?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Vilterietje, het eerste wat mij te binnen schiet is pasta met een lekkere saus en een zomerse salade (en vers fruit na, ha: )

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ...ik denk aan de vakantie..die over een week begint..én aan hoeveel ik nog moet doen in die week....school, drie Meisjes, Man, Huishouden, halen, brengen, poetsen, haasten, afspraken, verplichtingen.

    nog één week. en kan ik op die heerlijke vakantiestand.

    ps ik kan nog wel wat gekke knutselideetjes gebruiken voor de vakantie, kun je nog es in die knutselbijbel kijken??

    fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ga naar de opening van een expositie van mijn vader (zie mijn blog).
    In mijn hoofd zitten meestal nog meer dan 24 dingen. Om gek van te worden, af en toe!
    Fijne Zondag, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aan hoe leuk die babypeul gaat worden die ik aan het breien ben voor Erica. En aan hoe heerlijk het is om hier in Frankrijk te leven en dat ik vrijdag met twee vriendinnen macarons ga maken en woensdag naar de Emmaus ga spulletjes zoeken voor de brocante waar ik 14 juli sta en donderdag naar de Ayurvedha(weet nooit hoe je dat moet schrijven) massage en dinsdag naar de kapper en woensdag mijn haar verven met henna poeder, dat doe ik al meer dan dertig jaar. En dat het bijna tijd is voor een glaasje witte wijn op het terras.
    Fijne zondag allemaal......

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aan een mooie dag in september, mijn vakantie over 2 weken, mijn conflict mbt werk, mijn mooie huis, lieve vriend, onze oude kat, mijn witte benen (krijg nou eens kleur, ik geef jullie zo veel zonlicht!), een gemakkelijke maaltijd voor vanavond, De Tour de France (was ik ooit bij als journalist, oude liefde...), een nieuwe baan, een freelance bestaan (?), een Etsy winkeltje, ontwerp voor een tas, ontwerp voor 2 websites, een nieuwe reisbestemming, aan volgend weekend (spannend), aan komende week (hoe kom ik hem door?).... genoeg dus... rust in mijn hoofd, daar zou ik graag eens minder aan denken en het eens vaker beleven.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De worteltaart die net uit de oven is en heerlijk ruikt..
    Het geruis van de struiken in onze heerlijke tuin..
    Het babyblauwe dekentje dat ik af moet haken ..
    voor de baby die zich over ongeveer vier weken aan zal dienen...
    die nu nog in stuit ligt..
    de liggingsecho op 7 juli..
    even in het zonnetje zitten..
    of toch maar even liggen nu de dreumes ook gaat slapen..
    heerlijke luie zondag hoor, dat wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik denk altijd aan zo'n 1030 dingen tegelijkertijd dus dat zal ik maar niet allemaal neerzetten hier :)

    Knuffel
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik denk aan hoe hard ik aan 't proberen ben om mijn verdrietige, depressieve gevoel om te zetten in iets positiefs en het gewoon niet wil lukken om het juiste knopje te vinden om dat te doen.
    Hoe kan het toch op zo'n zonnige dag...

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)