vrijdag 25 februari 2011

This week I saw

de Princess of ThreeWays
die een heleboel kadootjes kreeg voor
haar verjaardag
(dit is natuurlijk een idealisering van de werkelijkheid
ze kreeg niet Zoveel kadootjes
ook heeft ze niet zo'n mooie jurk
en al helemaal niet zo'n hondje.)

-iedereen bedankt voor de felicitaties
ik kreeg er in mijn hele leven nooit zoveel
ik heb me in geen jaren Zo jarig gevoeld!-

mijn nichtje logeerde deze week bij mij
en zij zag een vogel (en de zon en de sterren)
-deze week zag ik is een initiatief van Roos en Daan
daar ook linkjes van andere deelnemers

net als elke week geef ik mijn tekening/collage weg
aan iemand die dat leuk vind
laat even een reactie achter als dat zo is..
De tekening van vorige week gaat naar Barbara
(als je je adres even wil mailen, stuur ik m op)

17 opmerkingen:

  1. heerlijke week toch? en met zoveel felicitaties en goede wensen kun je weer even vooruit, fijn weekend:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een prachtige tekening, ik wil hem graag hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat een geweldige tekening, vooral het hondje heeft mijn hart gestolen. Ik doe graag mee. Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh die is lief! zou graag mee willen doen..
    een heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alsnog gefeliciteerd! De tekening vind ik heel mooi, dus zou m graag aan mn muur hebben! Ik zet je linkje op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een bevallig prinsesje! Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Ik doe graag mee voor de tekening.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze is erg mooi, die stapel kadootjes! Het hondje is ook beeldig.
    Fijn weekend, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh what a beautiful picture! I love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke, doe graag mee.

    Groetjes,
    Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie tekening! Ik doe graag mee met de verloting.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh oh ik schaam me diep.
    Had nog wel gelezen dat je jarig was en vergeet ik je helemaal te feliciteren.

    Leuke tekening !
    Fijn weekend
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer een poging voor de tekening! Ben gek op vlaggetjes dus voor deze doe ik extra mijn best ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hieperdepiep hoera!! en wat een schatje Guusje!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)