vrijdag 1 oktober 2010

-just to remind me-

de woorden Zorgeloos en Lol
heb ik Niet uitgevonden
dat is wel duidelijk,denk ik, inmiddels
-daarom deze-

een paar weken geleden mailde Roos mij
of ik de weekendwens niet wilde ruilen
dat vond ik eigenlijk zo leuk
dat ik Deze ook te Ruil aanbied
tegen ....? 
-laat maar een reactie achter, als je wil-
dit 'kleedje' is 40 bij 40 cm 
en zoals je ziet ben ik een Makkelijke naaister
gewoon met de hand

zijn er meerdere Ruil aanbiedeingen
kies ik er willekeurig een uit..

wens ik jullie allemaal 
een bijzonder Goed weekend
-and remember:-
Fun is Good
(uitspraak van Dr. Seuss)
-x-

nb. for my foreign readers:
if you like my "Fun is Good"
I'd like to swap it with you
doesn't  matter what, anything you like to send me
 leave a message
I'll choose one at random..
have a Nice weekend

5 opmerkingen:

  1. nou en of ik ruilen wil!
    zo een tekst kan ik wel gebruiken!
    weet zo ff snel niet tegen wat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @pien, anything..het gaat niet om het ding maar om de Fun (dat hebben we net geleerd, niet waar? ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. love your fabric hanging! Not sure on the translation, I can swap and make something in return- a mug rug for your tea and cookie? I am also happy just to admire it!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ingrid, ik wil je bedanken voor het prachtige schortje en de ontzettend mooie manier waarop je het hebt ingepakt. Het pakje op zich is al een kadootje! Heel erg bedankt, ik ga heel zuinig op het schortje zijn want ik vind het echt heel mooi. Nogmaals dankjewel!
    Groetjes,
    Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. betekend dat dat ik je gewoon wat sturen ga?! leuk! mail je me je adres?!

    :):)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)