maandag 27 september 2010

Tekenen en nog Veel meer tekenen

 gisteren noemde ik het Sketchbookproject al
waarbij volgetekende schetsboekjes
van over de hele wereld
 een jaar lang reizen langs gallerie's en musea
en uiteindelijk terecht komen in the Brooklyn Art Library
ze zijn ook op internet te bekijken..

als je je opgeeft sturen ze je een boekje toe met een barcode
(commentaar van mensen op je boekje komt zo bij jou terecht..)
en een thema (kan je kiezen uit een lijst)
mijn thema is : If you lived here..
het boekje had ik al een paar weken in huis
maar had een beetje koudwatervrees
wilde het meteen Goed doen
nu ben ik begonnen moet voor het einde van het jaar
Daar zijn
8 bladzijden heb ik vol getekend, nog maar 72...
 te Gaan...

nb. je kan nog meedoen als je wil
wel Snel opgeven, het boekje moet over ongeveer 
3 maanden daar zijn (ik kreeg het boekje na 2 weken)

je kan (het begin van mijn portfolio (wat een woord)
hier zien

5 opmerkingen:

  1. kan ik mij goed voorstellen dat je koud water vrees had!
    maar het begin is er en het ziet er geweldig uit!
    ik zit nog steeds te twijfelen en 80 blz in 3 maanden (- die 2 weken voordat dat boekje hier is....) poeh heeee!
    nou succes gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuk project en wat ziet jouw begin er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, je bent begonnen! En hoppa, gelijk 7 pagina's, dus je loopt al flink voor op mij. En ik denk dat het niet erg is als het boekje niet helemaal vol komt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach joh, wat nou koudwatervrees? Heulemaal niet nodig met dat talent van jou. En zoals je vanochtend bij mij las kan het vele, vele malen erger uitpakken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)