donderdag 26 augustus 2010

Sewing boxes

een paar dagen geleden werd ik gemaild
door Beth van Appartment Therapy LA (!!!!)
of ze een foto van mij mocht gebruiken...
..dat leek me iets teveel eer
(ik vind hun site fantastisch en lijkt ver buiten het bereik van mijn gerommel)

maar hij is geplaatst
ik vind de foto niet zo goed
een van mijn eerste op Flickr
met een oud klein cameraatje..
(zal de Perfectionist in mij wel zijn)

dus ik heb nog even een nieuwe gemaakt
maar hoe dan ook;
Thanks Beth !!

10 opmerkingen:

  1. wat fantastisch zeg!
    is dit de foto die ze hebben gebruikt of is dit een neiuwe van je?

    onwijs leuke doosjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is de Nieuwe, als je klikt op 'geplaatst' (blauw in de tekst) zie je de Oude..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind die oude foto eigenlijk ook wel leuk hoor. Wat leuk dat ze die wilden gebruiken op hun site zeg.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk joh! De derde van boven heb ik ook, nog van mijn moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amai! Die is jou zo gewoon op het spoor gekomen. Cool zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé Ingrid, wat gaaf! Ik vind het een prachtige foto, niks om je voor te schamen :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Maar het is ook wel écht een hele mooie verzameling!! Dank voor je Ariadne. Ik vind 'em zo leuk. Fijn weekend ;* Martine

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)